dinsdag 27 maart 2012

Van hamblik naar altaartje

Hannah, onze oudste dochter, heeft het koken ontdekt. Wentelteefjes en tomatensoep, maar ook pasta kookt ze graag. Het liefst macaroni. Macaroni moet smaken zoals het op de camping smaakt, want kamperen is leuk. Met dat laatste ben ik het eens en leg daarom een blik goedkope ham in m'n winkelwagentje...

Vlak voordat het blik de prullenbak in zou gaan, ging er bij mij een lichtje branden.
Want wat een mooie vorm heeft zo'n hamblik!

Het blik blijft door z'n vorm stevig staan en is diep genoeg om er een waxinelichtje in te zetten. Tik een gaatje in de achterkant en je kunt hem ook nog ophangen. Ik heb het blik aan de buitenkant beplakt met maskingtape en tot mijn blijdschap werd dit niet te heet.

Ik kan m'n zegeningen niet vaak genoeg tellen en brand graag een kaarsje voor mensen in mijn omgeving met wie het niet goed gaat. In mijn mini hamblik altaartje, net een klein kapelletje.
Dat moet helpen.

3 opmerkingen:

  1. Leuk idee! En nog mooi uitgewerkt ook. Die ga ik onthouden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, en ook zo'n leuke camping knutsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat heb je toch een goed oog! Laat aub snel het mooie weer beginnen, ik zie buitenlampjes in onze tuin...:)

    BeantwoordenVerwijderen

 

blogger templates | Make Money Online